Verzendkosten worden berekend, zoals vermeld op de website.
Verzending gebeurt door Bpost, PostNL
of een andere transportfirma naar keuze van de verkoper. De verkoper verbindt
er zich toe verzendingen binnen maximum 2 werkdagen na ontvangst van betaling
te laten plaatsvinden, en dit onder voorbehoud van beschikbaarheid. Indien geen
voorraad voorhanden, wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld.
Verzending gebeurt op basis van de
door de klant verstrekte adresgegevens. Bijkomende kosten omwille van
ongeldigheid hiervan komen ten laste van de klant.
Kosten ten gevolge van een nalevering
omwille van stockbreuk, komen ten laste van de verkoper.
Bij ontvangst van de producten
controleert de ontvanger de goede staat hiervan. In geval van beschadigde of
ontbrekende producten, dient de ontvanger voorbehoud te formuleren aan de
vervoerder en de verkoper hiervan onmiddellijk en schriftelijk op de hoogte te
stellen.
De verificatie wordt verondersteld te
zijn uitgevoerd zodra de klant of een door hem gemachtigd persoon (de
ontvanger) de bestelling zonder voorbehoud heeft aanvaard.
Vertragingen bij de transportfirma
vallen niet onder de verantwoordelijkheid van de verkoper.
Bij niet-levering, dient de klant de
verkoper hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen.
De leveringstijden zijn indicatief en
kunnen geen voorwerp uitmaken van een schadevergoeding.
Elk te ruilen of terug te betalen
product, dient ten koste van de klant teruggezonden te worden in de originele,
niet geopende verpakking.