Verzending

Verzendkosten worden berekend, zoals vermeld op de website.

Verzending gebeurt door Bpost, PostNL

of een andere transportfirma naar keuze van de verkoper. De verkoper verbindt

er zich toe verzendingen binnen maximum 2 werkdagen na ontvangst van betaling

te laten plaatsvinden, en dit onder voorbehoud van beschikbaarheid. Indien geen

voorraad voorhanden, wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld.

 

Verzending gebeurt op basis van de

door de klant verstrekte adresgegevens. Bijkomende kosten omwille van

ongeldigheid hiervan komen ten laste van de klant.

 

Kosten ten gevolge van een nalevering

omwille van stockbreuk, komen ten laste van de verkoper.

 

Bij ontvangst van de producten

controleert de ontvanger de goede staat hiervan. In geval van beschadigde of

ontbrekende producten, dient de ontvanger voorbehoud te formuleren aan de

vervoerder en de verkoper hiervan onmiddellijk en schriftelijk op de hoogte te

stellen.

 

De verificatie wordt verondersteld te

zijn uitgevoerd zodra de klant of een door hem gemachtigd persoon (de

ontvanger) de bestelling zonder voorbehoud heeft aanvaard.

 

Vertragingen bij de transportfirma

vallen niet onder de verantwoordelijkheid van de verkoper.

 

Bij niet-levering, dient de klant de

verkoper hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen.

 

De leveringstijden zijn indicatief en

kunnen geen voorwerp uitmaken van een schadevergoeding.

 

Elk te ruilen of terug te betalen

product, dient ten koste van de klant teruggezonden te worden in de originele,

niet geopende verpakking.